Bij NVB Huidzorg staat uw tevredenheid over de zorg, behandelingen en producten centraal. Wij streven naar de hoogste kwaliteit in onze dienstverlening en werken continu aan verbetering.
Klachten over behandelingen
Mocht u niet tevreden zijn over een behandeling of de manier waarop u bent geholpen, dan vragen wij u dit eerst met ons te bespreken. We zoeken graag samen met u naar een passende oplossing. In veel gevallen leidt een open gesprek al tot een bevredigende uitkomst. Dit helpt ons niet alleen om uw klacht op te lossen, maar ook om in de toekomst vergelijkbare situaties te voorkomen.
Als u na dit gesprek nog steeds ontevreden bent, kunt u gebruikmaken van de klachtenprocedure. NVB Huidzorg is aangesloten bij de beroepsvereniging NVH, waardoor u toegang heeft tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze behandelt uw klacht zorgvuldig en objectief. Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
Klachten over webshopbestellingen
Wij doen ons uiterste best om onze webshopbestellingen naar tevredenheid te verwerken. Mocht u een klacht hebben over een product of de levering hiervan, dan kunt u contact met ons opnemen via info@nvbhuidzorg.nl. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en samen tot een oplossing te komen.
Indien uw klacht niet naar wens wordt opgelost, kunt u deze voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie via het Europese ODR-platform: http://ec.europa.eu/odr. Daarnaast kunt u, indien van toepassing, gebruikmaken van de wettelijk bepaalde herroepings- en garantievoorwaarden.
Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!